سرخط خبرها

پشت پرده غیبت ژیلا صادقی | مجری مشهور به تلویزیون بازمی‌گردد

  • کد خبر: ۲۰۴۳۳۴
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
پشت پرده غیبت ژیلا صادقی | مجری مشهور به تلویزیون بازمی‌گردد
ژیلا صادقی در حالی با برنامه «سلام صبح بخیر» به تلویزیون بازگشت که از دلایل غیبت خود در این رسانه پرده برداشت.

به گزارش شهرآرانیوز ژیلا صادقی با «سلام صبح بخیر» از امروز ساعت ۹ صبح روی آنتن رفت.

مجریِ با سابقه‌ای که سال‌ها در تلویزیون برنامه داشت و مدتی مثلِ برخی از چهره‌ها دیگر از تلویزیون دور بود. اما این دور بودن با تفاسیر بسیاری هم همراه بود که گویی او از تلویزیون کنار گذاشته شده است.

اما گفت‌وگوی کوتاه خبرنگار ما با ژیلا صادقی که نام کاملِ او ژیلا صادقی نیارکی است؛ نشان می‌دهد واقعیت چیز دیگری است. او به این نکته اشاره کرد: بسیاری از خبرنگاران با من تماس گرفتند که بالأخره تلویزیون اجازه داد شما به صحنه اجرا بازگردید. یک مقداری این نکات آزرده‌خاطرم می‌کند، چون نشان می‌دهد بسیاری از برخی حقایق بی‌خبرند.

وی افزود: هیچ‌کدام از این نکاتی که مطرح می‌کنند بعد از ۴ سال تلویزیون اجازه اجرا داد و کنار گذاشتن پایان یافته، صحت ندارد. من خودم چهار سال کنار نشستم تا بتوانم اتفاقات اخیری که برخی از هنرمندان غیرحرفه‌ای در زندگی شخصی‌ام ایجاد کردند را پیگیری قضایی و حقوقی کنم؛ شکایت از یک پلتفرم و برخی از هنرمندان به دادگاه پروسه زمان‌بری بود. از طرفی دیگر در ایام کرونا گروهی به نام «یونا» راه انداختم و هنرجویان بسیاری را که در آن ایام حال خوبی نداشتند و علاقه‌مندند بودند اجرا کنند و این حرفه را یاد بگیرند به صورت آنلاین درس دادم و از طرفی درگیر دادگاه و پروسه حقوقی هم شدم.

صادقی همچنین تأکید کرد: این‌طور نبود تلویزیون مرا کنار گذاشته باشد، اتفاقاً در طول این چند سال چندین بار دعوت شدم، اما هر بار که دعوت شدم این پاسخ را می‌دادم دلم می‌خواهد همان ژیلا صادقیِ پرانرژی و صادق همیشگی باشم؛ نمی‌خواهم نقش بازی کنم. چون واقعاً حالِ خوبی نداشتم. تلخ‌ترین ضربه‌ای که می‌توانست به خودم و همسرم در حالی که پروسه مادری را در آن ایام طی می‌کردم به ما وارد شد.‌ی افزود: می‌دانید در طول این سال‌های کارِ اجرا، هیچ‌وقت آدم پرسر و صدا و پرهیاهو‌هایی نبودم و عاشق کارم بودم با کارم و انرژی‌ام حاشیه‌ساز بودم نه با حواشی که مرا مطرح کند. الان حکمم را گرفتم و حالِ خوبی دارم و البته همان‌طور که خودم «گذشت» از زندان و زندانی را فرهنگسازی می‌کردم درباره اتفاق شخصی خودم هم این گذشت را کردم. بسیار این سال‌ها سخت گذشت و با قضاوت‌های نادرستی هم روبرو شد که زندگی مفرح و اشرافی و پرتجملی دارم که واقعاً اصلِ ماجرا این است من زندگی بسیار ساده‌ای دارم اگرچه پدرم متمول است.

این مجری تلویزیون با اشاره به بازگشتِ با «سلام صبح بخیر» افزود: خوشبختانه آقای فروغی که همواره تلاش می‌کردند مرا با برنامه‌ای به تلویزیون برگردانند و شبکه دو هم چندین بار دعوت کردند، و با توجه به مواردی که اراشه کردم اکنون قرار است با برنامه‌ای صبحگاهی و زنده ساعت ۹ تا ۱۰ صبح تحت عنوان «سلام صبح بخیر» دوباره در قاب تلویزیون حاضر شوم.

وی تاکید کرد: اکنون حالم خوب است و این قول را به مردمم می‌دهم که با انرژی خوب مهمان خانه‌ها باشم. این هم جالب توجه است بدانید همه این اتفاقات و حقایقی را که مطرح کردم دایره حقوقی صداوسیما در جریان جزئیات آن بوده و حتی پیگیرِ ماجرا هم بودند. مردم نجیب ایران مراقب هم باشیم و همانطور که قول دادم از فردا هر روز پرانرژی‌تر از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح با شما زندگی کنم و تشکر از اعتمادی که در طول این سال‌ها نسبت به حضورم در تلویزیون داشته‌اید.

صادقی همچنین درباره حادثه تروریستی کرمان به خبرنگار ما گفت: من هم مثل همه آدم‌های دیگر سرِ ضبط تیزر «سلام صبح بخیر» بودم و خبر‌ها به گوش‌مان می‌رسید؛ یک جایی به بعد آن‌قدر قلبم جریحه‌دار شد که نمی‌توانستم کارم را دنبال کنم. واقعاً آدمی در هر نقطه‌ای باشد خون او مظلومانه ریخته می‌شود قلب همه آدم‌ها را جریحه‌دار می‌کند می‌خواهد مردم عزیزم در کرمان باشند یا هر جای دنیا؛ این اتفاق خیلی تأسف‌بار بودم و این استوری را هم نوشتم «خدایا از عالم غیب رحم‌مان کن؛ چه شده است که این موجود دو پا به جان همدیگر افتاده.» مرگ انسان برایم همیشه تلخ است به خصوص کودکان مظلوم.

او حتی در خصوص حمله اکانت‌ها و رسانه‌های بیگانه به چهره‌هایی که نسبت به اتفاقات انسانی واکنش نشان می‌دهند، افزود: وقتی فردی جهان‌بینی و ایدئولوژی درستی دارد هیچ‌کسی نمی‌تواند رأی او را نسبت به اعتقادات و باور قلبی که به آن جهان‌بینی دارد تغییر دهد. من به آن شبکه‌های بیگانه و اکانت‌های فیک کاری ندارم، چون تکلیف‌شان روشن است. همواره به دنبال اطلاع‌رسانی وارونه‌ای هستند تا مردم را از حقیقت دور کنند؛ بنابراین من خودم شعور و باور و اعتقادی دارم که آگاهی‌ام را بالا ببرم و آزاده زندگی کنم. الان واقعاً ناراحتم بعد از گذشت ۲۰ سال از زلزله بم، الان شهادت این هموطنان‌مان در کرمان دوباره دل‌ما را لرزاند.

این مجری تلویزیون همچنین درباره پستِ اینستاگرامی‌اش در خصوص شهادت حاج قاسم سلیمانی این نکته را مطرح کرد: من سه سال پیش همزمان با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پستی نوشتم که متنِ کامل آن در صفحه مجازی‌ام موجود است، اما چطوری می‌شود در ۲۵ شهریورماه در شرایط ملتهب جامعه این پست وایرال می‌شود؟ فکر نمی‌کنید این یک غرض‌ورزی شخصی است؟ همه کاربران من در صفحه مجازی‌اش واقعی‌اند و مثلِ برخی از صفحه‌ها نیستم که کاربران فیک دنبالم کنند. جالب است بعد از این مورد و ناسزا‌هایی که از طرف برخی به صورت هدفمند به خاطر این پست در فضای‌مجازی به من روا داده می‌شد بعد‌ها بالای ۵۰ درصدشان حلالیت طلبیدند و زمان نشان داد؛ چرا که زمان بعد‌ها نشان داد دستی برای عدم آرامش کشورمان ایران وجود دارد.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->